Vojne vojne

Alltså vilken dag ...
Vaknade 06,00av att maken kom in i sovrummet och sa "det är visst strömavbrott"
Hade vart det hela natten ! Och jag som skulle duscha ... och raka benen...och ...
Ja ja bara ta skeden i vacker hand o gilla läget, har man badat i sörlidbäcken i det kalla vattnet så kan man väl tvätta av sig i kallvatten här hemma , när jag tvättade håret under kranen så kom strömmen tillbaks !
yipppeee det gick att koka välling t lilla A !

Raka benen skulle jag ju hinna efter middagen ...

När jag sitter och jobbar , har planerat kvällen minutiöst p g av allas olika aktiviteter , kommer jag på - Vem jobbar ikväll ???
Våran E på jobbet säger - men det gör ju Stora O 
Jäklar ! Hade jag glömt snabb omplanering av kvällen och blixtinkallning av bästa barnvakten Mejans stortjej I !

Hem efter Barntimmen , städar medans maken lagar mat , byter t träningskläder, drar iväg t Musikskolan m lilla A , efter den timmen m musik o sång skjutsar jag lilltjejen t Mejan m familj där mellan A befinner sig ,
 Hem och lastar Okke i bilen m träningstrunk , skjutsar den sonen på hockey, kollar att han får skjuts hem , för att sen dra ner t stensele , andas ut, inpå gymet och av m ytterkläderna ....
Fasen oxå gissa vad ! Jag glömde ju raka benen ! Faaaaaasen oxå ... snacka om generande hårväxt  - Julia Roberts släng dig i väggen .... Bara att gilla läget , låtsas att det är senaste modet , sen att det går att kamma bena på bena ( ha ha ) det är bara sååå snyggt !
Vinden viner i håret när jag gör bensparkar !!!
Ha ha ja ja ! Nu kom maken hem m kanelbullar och tänker koka varm choklad så gissa vad - jag ska slänga mig i duschen och RAKA BENEN ! sen fikar jag !!


Tack för en trevlig dag alla jag träffat idag !
Kanelbulle på er  !!!


                                                                 En kanelbulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0