utklassning

blev det på hockeyn i dag till slut - till Storumans fördel , Vilhelmina - Storuman 2-3 , Vilhelmina - Malå 11-2
och till slut Storuman - Vilhelmina 12-1 , Alltså en trevlig dag , Fick sitta m i sekretariatet på första matchen och se och lära , det var mycket nyttigt , jag lärde mig en hel del !

Sen kan jag säga - världen är inte rättvis , det lär sig mina barn - millimeterrättvisa finns inte !
Fast det skulle de vilja ibland ! Och jag med !

Spinning m vännen i kväll , stressade henne en timme f tidigt , jag hade ju glömt att vi skulle ställa om klockorna ...
Hmmm men vi hann sola och det var ju skönt !

En älg dog i skogen i dag oxå - skönt för både jägaren och hunden det har gått som lite trögt där oxå ...

Tidig morgon i morgon ska till Lycksele m Abbe och göra ögonkontroller , vi ska vara där 8,40.
 Nu till           Van Veteren !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0