Lång helg

men trevligt har vi haft !
Åkte ut i skogen m valparna i går efter en lång skön morgon all by myself ...
Det var bara det att en av hundarna försvann... skällde på nåt och sen var han borta ... fåglar bryr han sig inte om så kanske nåt rådjur eller liknande för borta var han ... och roligt verkar han ha haft ... Maken fick komma från jaktkojan och hjälpa mig leta jag var så rädd för björnar och hundnappare och gud vet allt ... men hunden kom tillbax.
Sen blev det a-lags hockey ...
God middag på kvällen med familjen J .
Idag har det vart hockey i V-mina hela dagen mellankillen skippade att förstärka hejaklacken , han följde med farfar på älgjakt , men vi klarade oss ganska bra ändå .
Killarna vann första mot supergigantiska Åsele några av spelarna var huvudet längre än mig , så jag sa till storkillen ; det syntes att du hade respekt och var lite halvrädd...
"JA men VAD TROR DU ? De var ju dubbelt så stora och hade Mustasch "
He he så ni vet det ser farligt ut med musche ... jag sa att vi kunde kolla m frisörkompisen om vi fick ta lite hår och limma fast på överläppen ...
Storkillen bara skakade på skallen
Men jag ska försöka sluta skrika och heja så mycket - jag hörs jämt , jag får ont i halsen, men storkillen hör mig inte ens....
I alla fall andra matchen som var 30 minuter senare blev det 3-2 till V-mina men killarna var duktiga, de stod emot BRA !         Kanske kommer det en dag att se ut så här........                          image93

eller så här ....    åh nu är jag tråkig ...I morgon ska jag berätta för er om vi blev godkända av Anticimex som gör kontroller på vårt jobb 2-3 ggr per år och ett annat mycket viktigt möte som är avgörande för vår framtid ...

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till imorron, ska hålla tummarna för er... om jag kommer ihåg det =)

2007-10-21 @ 23:04:38
URL: http://mejan.blogg.se
Postat av: Emma

Ja, hon är tyvärr för stor för sitt babyskydd nu. :/ Annars är det ju kanon om man kunde ta med sig den in i badet. Det gjorde jag när hon var mindre. Jag vågar inte riktigt lämna henne sittandes eftersom rätt som det är så slänger hon sig bakåt på den stenhårda badhusgolvet :/

2007-10-21 @ 23:18:40
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0