har varit på möte

skol och föräldraråds möte ikväll för centralskolan , mestadels angående de besparingar som nu måste göras.
Det är tuffa beslut som ska fattas ... många är vi som på ett eller annat eller flera sätt är involverade .
Vi skrev i alla fall ihop lite åsikter som ska framföras till nämnden vad jag förstår...

Sen så har jag väl inte så mycket att tillägga just nu  förutom att  säga ;
Tack till mina vänner och bekanta, ni som finns runt omkring oss.. vilket fantastiskt socialt nätverk vi har ...
Det är inte alltid jag hinner med er ( dålig ursäkt men det är sant just nu ) och hinner säga tack! Vad glad jag är att jag har just dig , du berikar mitt liv , jag vill inte att du ska tro att jag tar dig för given så Tack!

(Ta åt dig du som vill, du vet nog om du tillhör den här skaran ... tror  jag )
Kram och godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0