tragiska olyckor

-två stycken inom ett par timmar ... En död i skoterolycka ,var jaktkamrat till en god vän, vad säger man ... såååå fruktansvärt....
En man vådaskjuten av sin far på en älgjakt ... vilken fruktansvärd händelse , stackars dessa familjer, vi tänker på dem .

Hockeymatch klockan tio i morse ,U14 SIK mot Vilhelmina , 2-6 så förlust ... trist !

Nu fortsätter vi med julplockandet igen , det är som lite terapi.Jag älskar den här tiden innan den riktiga julstressen infinner sig , varje år så lovar jag mig själv att "I år då ska jag vara ute i tid med pynt, klappar, mat, bak ja allt som hör till jag ska planera och vara riktig husmor "
Jo tjena varje år så går min dröm i kras, men ja ja !
Julbak - jag tar det lugnt det finns att köpa kakor och bullar och vi är inte så bra på att fika gofika.
Julpynt - det brukar vara järnet jag älskar julpynt, men det brukar vara bortplockat innan nyår för jag blir less!
Julmat - jag har lugnat ner mig förr om åren så skulle jag ha allt syltor, pastejer, dopp, skinka, köttbullar,
                revbensspjäll sallader,- men nu har jag lärt mig att vara lite coolare, men vi äter ändå inte upp allt
Julklappar- ja det ska bli spännande, jag har bestämt mig för att i år blir det någon klapp till våra barn inte
                   massor , utan någon riktigare julklapp, så vi får väl se

Nu ska det upp mera gardiner

I kväll är det vinlotteri !

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! I löv julpynt jag också, och precis som du så tycker jag att det ska bort innan nyår! Då är jag tokless och vill börja året nytt och fresh liksom! =)

2007-11-26 @ 09:12:44
URL: http://www.linda1979.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0