mormor här är en hälsning till dig....

Lillaste A väcks på morgonen i SIN säng ( vilket är skönt tycker mamman)  .....Sömndrucken tittar hon upp och säger
-jag drömde i natt .... men jag minns inte riktigt ???
-Ja ha, säger jag medans hon mornar till sig  och sträcker på sig ...  var det en otäck dröm ?
- Nääejj det var det inte ...
Lilla A sätter sig upp gnuggar sömnen ur ögonen, rufsig i håret och hon luktar natt ...
-Jag drömde att vi var och hälsade på mormor,  säger hon .
Förra gången vi hälsade på mormor över kvällen bara så ville lilla A så väldigt gärna var kvar , men eftersom mormor är en modern mormor som jobbar så fick lilla A vackert åka hem med mor, far och mellan A .Vilket INTE var poppis, hon skrek hela vägen till Vindeln ( Mormor bor i Umstan).
 -Jamen, sa jag då i morse , vi kanske får ringa och höra om mormor kan komma och hälsa på oss snart !
-JAAA, säger lilla A, bara hon får mera plättar !

Hi hi hi det är underbart ! Mormor har för lite blodplättar så hon har varje vecka varit på kontroll och "kollat" hur mycket "plättar " hon har i blodet just nu , och så äter hon medicin för att höja det värdet !
Det har ju naturligtvis Lilla A hört talas om! Så nu mormor får du komma snart så bjuder vi på "plättar"

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja dom snappar upp bra mycket se små barnen! :) Väldigt sött tycker jag, att tänka på mormors bästa.. :)

2007-11-13 @ 15:36:43
URL: http://peersson.blogg.se
Postat av: Mammsen

Kram till Er. Jag kommer så fort jag kan, men till helgen är jag upptagen.

2007-11-14 @ 06:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0