jo visst är det så

tack för kommentarerna i mina funderingar ...

Mamsegull ringde  Åhh vad  jag lä'ngtar till tjejhelgen som vi ska ha , den 6 - 9 december om allt går vägen , vi ska gå och lyssna på Mia Törnblom henne gillar jag efter att ha läst böckerna men jag skulle även vilja se programmen hon hade på tv nån som har inspelade avsnitt ????
Sen ska vi mysa , handla julklappar dricka lite glögg kanske och bara umgås systeryster, jag , mamma och kanske moster någon sväng ...?

Nu vill jag oxå plocka upp julgardiner och stjärnor  inte tomtarna de får vänta lite till , men jag tror snart att ni ser ljusen lysa på B Vägen !

Stora O  är i skolan idag , men han är inte riktigt hundra, hoppas hostan ger sig, vi var på kvartssamtal för honom i går och allt verkade bara bra, blev så glad över att han har så "mogna " funderingar och åsikter.Hoppas det håller i sig ;-))


Kommentarer
Postat av: vicky

Åh jag skulle oxå vilja lyssna på henne=)lyllos dig.Håller på att läsa en bok me henne nu. hon är så klok och så härligt härlig!

2007-11-21 @ 11:01:23
URL: http://viktoriabergstroms.blogg.se
Postat av: Vicky.G.

Va på en föreläsning hon hade i V-mina för några år sen och hon är kanon!! Man blir aldrig trött som med en del andra föreläsare...sen upptäcker man helt plötsligt att det är slut och dax att gå hem. Förstår inte hur man kan hämta sig så bra efter det liv hon levt och dom saker hon gått igenom!? Klart värt att lyssna på!!

2007-11-21 @ 12:29:50
Postat av: Emma

Hon är Grymt bra, Hon var på luspen när jag gick där.. ojoj så grym hon är.. Jag vill gå igen kan jag lova! :)

2007-11-21 @ 18:08:07
URL: http://peersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0