glasögon ?

visst har mona glasögon ? säger lillstrumpan ...
Vilken Mona frågar jag ? kommer inte på nån Mona m glasögon !?
Ja men Affes Gumma !svarar hon 
 Hi hi tycker hon är för söt lilla tjejen !
För det är ju sant Affes "Gumma" har glasögon ! Men inte Anna och inte du mamma , men Lena och ...
Fortsätter hon filisofera !

Lilla tjejen som vart med på hockey hela helgen lång , hon var så less i morse NU VILL JAG ÅKA HEM !!!
Till slut kom vi oss hem oxå !
Killarna slutade som 7;e av tio lag i cupen vann sina två sista matcher .... lite besvikna var de men de har haft en trevlig helg ändå ...
Lite ledsamt blev det sista matchen ,sista minutrarna, när en av lagkamraterna en hockeykrigare från en by i öster, skadades så han ligger nog på lasarettet nu, ev med sprucken mjälte ....
Vi hoppas du kryar på dig GrABBEn !
Men du offrade dig inte i onödan ni vann ju matchen !
 Kom hem och har tagit det lugnt i eftermiddag , maken lagade en god älgköttgryta till middag , medans jag tog en promenad ner t Stensele och solade på gymet ! Härligt att vara ute när det är så ljust och fint med all snö !
Nu ska vi se fortsättningen på Katitzi ....

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag hörde om den spruckna mjälten. Stackarn!

2007-11-05 @ 00:22:36
URL: http://anill.blogg.se
Postat av: Maria

Vicken Affes Mona??? Som vanligt hänger jag inte med...

2007-11-05 @ 19:12:58
URL: http://mejan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0