ett skönt samtal

med en skön vän idag ...
Sen en skön spinning och solning på det ...
kan livet bli bättre ?
Jo och det ska vi väl sträva efter ... men samtidigt är jag så glad över allt jag har ,mig själv,  familjen, vännerna, tak över huvudet och mat i magen .

Och nu gör vi en omstrukturering så att mormor o G ska rymmas på julen , bäddsoffan åker ner i källaren där vi gör plats för ett gästis, mitt i alltihopa, tvättstuga, pannrum, och förråd men det blir nog bra !
Bättre än att bo i Lilla A´s rum med alla prylar hon strör omkring sig !
Hon är otrolig på att dra fram saker , men samtidigt fantastiskt duktig på att roa sig på sitt rum!

Åh vet ni vad som ramlade ner i brevlådan i dag ?
sista boken så här ska läsas....

Kommentarer
Postat av: Maria

Min kom inte igår... Hoppas den ligger i brevlådan idag, vi är tre på kö för att läsa den, men jag är ju starkast av oss, så jag vinner nog =) Iofs har jag ju läst den redan... så jag vet vad som händer menar jag *hehe*

2007-11-22 @ 12:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0