Började skriva

ett långt inlägg men ångrade mig - ibland är det svårt att uttrycka en åsikt utan att folk ska missförstå meningen med det man skriver, jag säger bara - En eloge till alla som ställer upp för våra ungdomar - ni gör det  bra !
Men rya i när det behövs ! Blir lite besviken ibland när man hör vad som pågår i våra föreningar , mobbing och utfrysning och sabotage , det är lite hemskt att det kan vara så !

Och miljö och barnarbete, ja vad säger man det är kanske så att det pågår så mycket bakom kulisserna som vi aldrig har en aning om ...
Sen vet jag inte om etanol är den framtida bränsleersättningen som ska vara miljövänligast???
Det är som ni säger man får göra vad man kan...

Lilla A som hade råkat blöta ner i sin säng i natt litegrann...
Jag försökte peppa och säga
 - men du förstår du måste kliva upp på natten och gå på toan ....
- Jo , sa hon och suckade , jag vet , men , mina armar och ben var för trötta ...

Och då är det inte lätt...
                                          


Kommentarer
Postat av: Hera

:-) Är man trött så är man!

2007-11-26 @ 22:04:35
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: Linda

Skriv upp sånna där finurligheter i en fin bok, kul att ha kvar!

2007-11-26 @ 22:23:03
URL: http://www.linda1979.blogg.se
Postat av: Monica

Jag fick förra veckan kommentaren att -Mammas täcke hade läkt på min pyjamas......

2007-11-27 @ 09:34:29
Postat av: Anna

Gulliga A = )Så roligt! Nej jag tror som Julia Roberts, vi får köra bilarna på nån vegitabilisk olja :) "Lukta pommes frites är en smäll man får ta" Hahaha!

2007-11-27 @ 15:39:00
URL: http://annaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0