torsdag

och boxingdag Skönt pass är lite shaky i armarna nu kan jag säga  , torkade ju golven när jag kom hem oxå ;-)
( och ibland känner jag mig som  kompisen "charkuteristens" egen boxboll hon vill som gärna slå på mig , undrar om det är nå dolda agg ,eller om mina behag sitter i vägen ???)
 
Lilla A fick sin födelsedagspresent i förskott i kväll - en ny rosa cykel m barbiecykelkorg och askungeringklocka Hoho gissa om hon lyste som en ......
Nu ska vi bara träna att cykla på asfalt , på gräsmattan går det bra, bland alla valpbajshögar, hon har då inte ramlat i nån än.........
Killarna är så stora och sköter sig själva så ibland känns det som jag inte hinner träffa dem på dagarna - nästan lite hemskt, men i helgen ska mellan O läsa läxan han hade bara 18 rätt på landskapen och man skulle ha 19 - så nu är det hårdträning som gäller t på  måndag !

Sista maj är det idag - hhhuuuuua vad tiden går nu är det ju sommar ........ och alla verkar ha fått rabattkuponger på utlandsresor -UTOM jag, jag blir så sugen........
MEN vi åker ju snart t Gotland HA HA HA
Good night sweet hearts !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0