Tisdag

Lilla A är så slut på hon sov fr 19 i går t 8 i morse och var ändå inte pigg i kväll få se hur detta slutar !

Matteläxa m Mellan O var det i dag SVÅRT! De räknar ju inte alls som vi gjorde !

Ärtsoppa o våfflor t middag GOTT!

Boxing i kväll o superduktiga barn som klarade att lägga sig själva m hjälp av en duktig storebror när både mamma o pappa var ute ....

På torsdag ska mellan O tälta m klassen i Avasund cykla dit o tälta o fiska o basta o bada o ha kul ! Pappa i familjen ska faktiskt ta ledigt o följa med sååååå Det blir nog kul han ser verkligen fram emot detta !

Förresten ska erkänna ...... Jag for inte alls ut i går kväll jag vek kläder i stället ... lat kände jag mig men det var skönt att få det gjort Killarna hade inga rena kallingar kvar och började fundera på att låna lillaA´s trosor

Ja jaa ska försöka ta mig ut i morgon ..... men det är länge till dess ,,,,
Ha det bra ! Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0