Ludvigssons Nya Blogg

Ludvigssons NyaBlogg

Jaha Då var det dax då !
Har som provar blogga ett tag på ett annat ställe men tänkte göra det lite mer officiellt så här !
Ganska bra sätt att hålla kontakten på med släktingar och vänner ! Eller hur mormor ! ; )
Bilden här är några år gammal men det är våra små "änglar" som säkert kommer att nämnas ett antal gånger i denna blogg !
Just nu är det mycket fiske som gäller för storebror Lilla O och mellanbror MellanA hänger gärna på om han får ,  lilla A vill gärna leka med kompisar  hon har några stycken och hittar på fler vid behov !
Stora O och jag, Stora A jobbar och försöker få vardagslivet att gå ihop med diverse intressen ; fotboll, hockey, träning, hundar, älgjakt + att man vill få bara vara och träffa sina vänner och släktingar ibland också!!!
Jag håller på att lära mig att "fånga dagen " inte låta alla måsten ta över vårt liv, vilket är lätt hänt . Men vi kämpar emot och försöker styra upp det så att vi bestämmer själva vad vi gör och när !
Have a good night så återkommer jag med mera surr så småningom !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0