swamp

soccer i morgon ... skönt att vi inte är involverade- jag snyter och snyter så näsan är röd och sårig BLÄ

Dunderförkylning ! Ungarna har spelat fotboll i gunnarn i dagarna tre så det har blivit lite åkande men de tycker det är jätteroligt !
Och lilla mammsen har ju varit här ( hon är kvar åker på söndag ) hon har styrt upp tillvaron för oss allihopa vart m Alma , fixat matsäck, tvättat kläder, städat , rensat i potatislandet hon är en klippa !
Puss på dig ! Men du tror vi är less - bara så du vet - du får gärna bosätta dig i friggeboden ; )

I morgon fyller mellankillen Abbe åtta år !
Wow vad tiden går - när jag frågade kluriga Alma (4 år) hur många år Abbe fyller (hon vet just så pass att hon själv är fyra fingrar ) då ritade hon två cirklar i luften !!! En åtta !!! Bra gjort tycker jag .

Men i går på fiket så tittade hon mig i ögonen - lyfte på mitt ena ögonlock och sa - men mamma vad du ser FLUMMIG ut !
Ha ha var får hon allt i från Jag skyllde på barnvakten ; )

Nu kryper jag i säng och hoppas att förkylningen har flugit bort med vinden till i morgon,  som allt möblemang ute på Norrheden där myrfotbollen ska vara - där gick tydligen en tromb i dag så de har fått vara där och fixa och dona för allt var omkkringspritt! (långt ord ) God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0