hemma igen

från staden Skellefteå !
Fint är det ju där - roligt att shoppa med många små mysiga, shoppiga shops för oss svultna inlandsbor ...

Abbe shoppade också- fiskedrag-våg-bok-sandaler-GODIS & vad annars än Glass i lååånga banor.
Jag tror inte den ungen kan blinka utan att tänka på glass - han sa ; i dag är det en bra dag för glass - så jag undrade om det finns nån dålig dag för att äta glass... Nehej då !
Sen sa han t pappa i telefon att "i kväll ska jag få tre glassar - en för att jag är så snygg - en för att jag varit så duktig - och en bara för att jag ska ju få en glass !

Då hade han inte ens varit duktig , men det var han sen - Magnetröntgen på skallen , ligga blixt (hur kan det heta så ) stilla i en timme ca inne i en smal tunnel som lever ett sjudundrandes liv - vi hade hörselproppar och kåpor båda två ! Så får vi svaret på det sen - ett evigt väntande ...

Men jag kan rekommendera att umgås med sina barn ett och ett - himla härligt har vi haft det - vi bodde på scandic i stan kanonbra !
Åh vad skönt jag skulle kunna vara borta flera dagar sa Abbe !

Men jag tycker det är rätt skönt att komma hem till de andra oxå !

Förresten jag har sprungit i alla de möjliga och omöjliga affärer och letat pilar till en pilbåge - det finns - jag köpte i Arvidsjaur i våras men vi skulle behöva fler pilar - så om nån ska den vägen såååå får ni gärna höra av er så lägger jag en beställning ;-) Team Sportia i Arvidsjaur ...

Ha det kanongott i sommarsolen ;- //





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0