Vackert

 Lilla kärleken med farmor i kyrkan

 På väg in - så fint !   Och här är den lagom korta vigselakten klar ! 

   På kyrktrappen när vi kastat riset  ( vi glömde det hemma men R den snälla vaktisen hittade ett paket som vi fick Tack ! )

  Lilla kärleken på festlokalen när vi ska fika ! ( jag får fortfarande smygfota - hon brukar gömma sig )
 De goda och fina tårtorna ! mera tårta
 En "Gäst" som skulle göra "äktenskapstest "   Här är testet igång , brudgummen och hans bror misslyckades KATASTROFALT  så - divorce here I come .... eller Naej skojar bara !

         Vi hann med en sväng på en annan groggveranda ! 

Ja kort sagt ; Ett fint vinterbröllop med trevliga gäster, gott fika, god vickning, trevlig underhållning, jag hoppas att brudparet var nöjda för det var vi !

Hela dagen hade vi varit på hockey för mellankärleken som hade cup i Storuman, fem lag m barn i 7- 10 årsåldern roligt och de spelade bra även fast det var hårt motstånd, sista matchen som hade varit spännande och jämn missade jag och maken Trist men men .
Storkillen hade två matcher i Åsele så han fick åka utan hejarklacksmamma, men de hade klarat sig rätt okej-
första matchen tog de hem med 9- 4  sonen gjorde två mål och nån assist så han var nöjd m den matchen , andra matchen nämner vi icke här....


Idag har jag ätit julbord Mums och fått första julklappen ;  Flera påsar med nybakta varma bullar och två lådor med moccarutor, jag blev så glad så jag tror jag log i 1 och en halvtimme efteråt, jag ler än när jag tänker på det !
TACK Mejan !

Kommentarer
Postat av: Linda

Din lilla kärlek har en superfin klänning!!!

2007-12-16 @ 21:56:30
URL: http://linda1979.blogg.se
Postat av: Stannapanna

Tack ! Tyckte hon med ;-) Jag letade länge men det är ju som roligt m kläder till små kärlekarna !

2007-12-16 @ 22:05:30
URL: http://ludvigssons.blogg.se
Postat av: Linda

recept.nu Rocky Road. Men jag tog blockchoklad istället för 70% och hasselnötter istället för pistage. =)

2007-12-16 @ 22:54:46
URL: http://linda1979.blogg.se
Postat av: Hera

Bruden hade en fin klänning med tycker jag :)

2007-12-17 @ 10:18:56
URL: http://hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0