lotter

Jobb jobb och lucia och hockey och bröllop och det ena med det tredje - livet rusar på i en jämrarns (underbar) fart !

Känns lite som jag är i tomteverkstan den här veckan , 
Jag ska skynda jag ska ila ingen tid får jag att vila men den stora julekvällen 
då är jag en snäll en som glöggen hunnit smaka och en liten pepparkaka
somnar jag under granEN med armen om juletomtEN
                      Skrattande tomte


Är det nån som vill köpa hockeylotter ??? finfina priser ; 37 tums platttv, DVD inspelningsbar m inbyggd digitalbox, GPS Systemkamera,MiniDV japp finfina som julklapp .... man stödjer dessutom lokala föreningslivet !!!
(En del av det i a f )

Kommentarer
Postat av: Anna

hörde pappa köpt till mig och bror redan =)

2007-12-12 @ 15:27:41
URL: http://annaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0