olyckor

händer så lätt, men kan vara fruktansvärt jobbiga för den som är involverad- Okke busade m en faddertjej på isen i går så hon föll så illa att hon vred sitt knä , fick fruktansvärt ont och fick åka på sjukstugan,hon hoppar nu på kryckor och det verkar ha gått rätt så bra,men det var en mycket olycklig kille som klev av isen , följde med hem och åt middag och sov en stund , men han åkte ner till kompisarna sen och det gick nog bra ändå ....

Däremot messade Mejan sen vid ca 9 och var på väg t lycksele m en av sina tjejer som brutit armen och nu är på väg till Umeå för att opereras ...

var kvällsvakt och skulle se till att ungarna gick isäng i går kväll på hockeyskolan, Ida Amin är mitt nya namn tror jag , En av de ansvariga kom upp när jag fått i säng 25 st 11-12 åringar det var mörkt och skapligt tyst - hon bara gapade och sa "22,13 -vid den här tiden har de inte varit i säng på hela veckan " Så jag åkte vid 23 tiden - jag hoppas de sov hela natten !

 idag ska jag gå på husvisning tror jag - hmmmmmm

puss o kram <3




Kommentarer
Postat av: Anna Henriksson

Nu har jag kommit till skott jag med =)

2007-08-12 @ 14:32:28
URL: http://annaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0