nugatti, eventyrbrus och mjukglass

finns det i Norge Kanongott !!!

Massa mera har de som jag gillar ...
Tycker det är som trevligt att gå i Mo och shoppa o titta på folk och bara vara - det är ju så nära egentligen lika nära som Umeå !

Har suttit och tittat på bilder från sommaren - det har varit både det ena och tredje ni ska få lite godbitar ;
    mormor och Alma bakar bullar en regnig dag !     fångad av en stormvind på
                                                                                                                                                          hotellet i Åre

   Alma med sin abborre i Bäsksjö hos Sehlströms   Okke skjuter lerduva på                                                                                                                                                                på Game Fair i Fäviken
                                                                                                                        


   Mina godingar i Tärna på marknaden                        Alma o Pappa målar

  i Lycksele på badparken                                                  Kantareller mums !!!


Snart är sommaren slut .....

C Ya p o k !

Kommentarer
Postat av: Maria

Ser mysigt ut, utom höghöjdsbilden, där fick jag handsvett...
Puss å kram, hälsa min älskling.

2007-08-17 @ 22:38:51
URL: http://mejan.blogg.se
Postat av: Anna Lidgren

ni är såååå fina!!

2007-08-17 @ 23:35:00
URL: http://norrlandsanna.blogg.se
Postat av: Monica

Herregud vad du är ivrig... egen blogg. Jag är grymt imponerad. Kram kram

2007-08-19 @ 14:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0